KlAchtenregeling
Bij Huidpraktijk Puur doen we er alles aan om je met zorg en aandacht te
behandelen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.
Bespreek dit gerust met mij, zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing.
Kom je er met mij niet uit, dan kun je gebruikmaken van de onafhankelijke
klachtenfunctionaris via ANBOS. Als het nodig is, kun je jouw klacht voorleggen
aan de Geschillencommissie
Uiterlijke Verzorging, waar ik via ANBOS bij ben aangesloten.
Meer informatie:
Heb je een
klacht over je behandeling?
Volg deze stappen voor een goede oplossing
Bij je schoonheidsspecialist wil je natuurlijk altijd
een deskundige en prettige behandeling. Maar soms gaat er iets mis. Ben je
ontevreden over de behandeling? Overweeg je een klacht in te dienen?
Als je schoonheidsspecialist is aangesloten bij ANBOS,
kun je gebruikmaken van de ANBOS-klachtenregeling. Hieronder leggen we stap
voor stap uit wat je kunt doen.
Stap 1: Controleer het
ANBOS-lidmaatschap
Controleer eerst of je schoonheidsspecialist lid is
van ANBOS, of werkt voor een lid. Alleen dan kun je gebruikmaken van de
ANBOS-klachtenregeling.
Je kunt dit checken op: www.anbos.nl
Stap 2: Bespreek je
klacht met je schoonheidsspecialist
Neem zo snel mogelijk contact op met je
schoonheidsspecialist en leg uit wat je dwarszit.
Een goed gesprek kan vaak veel onduidelijkheden wegnemen en leiden tot een
oplossing, bijvoorbeeld een uitleg of een excuus.
Stap 3: Schakel een
klachtenfunctionaris in
Kom je er samen niet uit? Of wil je hulp bij het
indienen van je klacht?
Neem dan contact op met een klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau
Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ).
- De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en helpt je met advies en
bemiddeling. - Alles wat je deelt, is vertrouwelijk.
Je kunt hen bereiken op werkdagen via:
- Telefoon: 0183-68 28 29
- E-mail: klachten@cbkz.nl
- Post: CBKZ, t.a.v. Klachtenfunctionaris ANBOS, Antwoordnummer 570,
4200 WB Gorinchem
Vermeld bij je klacht:
- Je naam en adres
- Telefoonnummer en e-mailadres
- Naam van de persoon over wie je klaagt
- Een duidelijke omschrijving van je klacht
Stap 4: Naar de
Geschillencommissie
Heeft de klachtenfunctionaris je klacht niet kunnen
oplossen?
Dan kun je je klacht voorleggen aan de Commissie Uiterlijke Verzorging van
De Geschillencommissie.
Meer informatie over de procedure vind je op: www.degeschillencommissie.nl.
Heb je nog vragen? Ik help je graag verder!