KlAchtenregeling

Bij Huidpraktijk Puur doen we er alles aan om je met zorg en aandacht te
behandelen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.
Bespreek dit gerust met mij, zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing.
Kom je er met mij niet uit, dan kun je gebruikmaken van de onafhankelijke
klachtenfunctionaris via ANBOS. Als het nodig is, kun je jouw klacht voorleggen
aan de Geschillencommissie
Uiterlijke Verzorging
, waar ik via ANBOS bij ben aangesloten.

Meer informatie:

Heb je een
klacht over je behandeling?

Volg deze stappen voor een goede oplossing

Bij je schoonheidsspecialist wil je natuurlijk altijd
een deskundige en prettige behandeling. Maar soms gaat er iets mis. Ben je
ontevreden over de behandeling? Overweeg je een klacht in te dienen?

Als je schoonheidsspecialist is aangesloten bij ANBOS,
kun je gebruikmaken van de ANBOS-klachtenregeling. Hieronder leggen we stap
voor stap uit wat je kunt doen.

 

Stap 1: Controleer het
ANBOS-lidmaatschap

Controleer eerst of je schoonheidsspecialist lid is
van ANBOS, of werkt voor een lid. Alleen dan kun je gebruikmaken van de
ANBOS-klachtenregeling.
Je kunt dit checken op: www.anbos.nl

 

Stap 2: Bespreek je
klacht met je schoonheidsspecialist

Neem zo snel mogelijk contact op met je
schoonheidsspecialist en leg uit wat je dwarszit.
Een goed gesprek kan vaak veel onduidelijkheden wegnemen en leiden tot een
oplossing, bijvoorbeeld een uitleg of een excuus.

 

Stap 3: Schakel een
klachtenfunctionaris in

Kom je er samen niet uit? Of wil je hulp bij het
indienen van je klacht?
Neem dan contact op met een klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau
Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ)
.

  • De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en helpt je met advies en
    bemiddeling.
  • Alles wat je deelt, is vertrouwelijk.

Je kunt hen bereiken op werkdagen via:

  • Telefoon: 0183-68 28 29
  • E-mail: klachten@cbkz.nl
  • Post: CBKZ, t.a.v. Klachtenfunctionaris ANBOS, Antwoordnummer 570,
    4200 WB Gorinchem

Vermeld bij je klacht:

  • Je naam en adres
  • Telefoonnummer en e-mailadres
  • Naam van de persoon over wie je klaagt
  • Een duidelijke omschrijving van je klacht
  •  

Stap 4: Naar de
Geschillencommissie

Heeft de klachtenfunctionaris je klacht niet kunnen
oplossen?
Dan kun je je klacht voorleggen aan de Commissie Uiterlijke Verzorging van
De Geschillencommissie
.

Meer informatie over de procedure vind je op: www.degeschillencommissie.nl.

Heb je nog vragen? Ik help je graag verder!

 

 

Esse actie!

Bij aanschaf van Esse-producten vanaf €120,- ontvang je nu tijdelijk een duurzame jute strandtas en twee reisformaten cadeau:

Esse Sunscreen SPF 30 (10ml) – natuurlijke, minerale zonnebrandcrème
Esse Pro-Sun D Serum (3ml) – stimuleert de aanmaak van vitamine D

Samen ter waarde van €50,-, nu gratis voor jou!

Wees er snel bij, want op = op!
Zo ga je goed beschermd én stralend de zomer in met Esse.

Kom langs in de praktijk of bestel gemakkelijk via de webshop!

Huidpraktijk Puur is gesloten van 14 t/m 28 juli vanwege vakantie.

Wil je nog een afspraak plannen? De agenda loopt snel vol, dus plan je moment van ontspanning voor of na deze periode.